WEG MET HOKJESDENKEN

Herken je dit? Mensen proberen je in een hokje te stoppen. Bij mij is dit: Jij bent toch van onderwijs? Jij bent toch van Avans? Jij bent toch van opleiding Communicatie? Jij bent toch van sociale media? Jij bent toch van ICT? Je bent toch van marketing? Jij bent toch van……

Sorry mensen ik ben niet in een hokje te stoppen. Waarom niet? Ik ben een boundary crosser pur sang met kennis, netwerk in verschillende sectoren en gebruik mijn ervaringen om juist over grenzen heen te stappen. De uitdagingen deze tijd zijn te groot om op te lossen vanuit 1 organisatie of 1 discipline. Koester dus boundary crossers.

Laat je nooit in een hokje plaatsen, de wereld aan de andere kant is ook geweldig. Blijf open staan voor anderen en zet die stap over de brug.

Nee ik ben niet van onderwijs. Nee ik ben niet van Avans. Nee ik ben niet van opleiding Communicatie. Nee ik ben niet van sociale media. Nee ben niet van ICT. Nee ik ben niet van marketing…..

Ja ik ben een gedreven professioneel die zich inzet voor de jongeren zodat zij hun eigen toekomst kunnen creëren en dit doe ik door uitdagende omgevingen te creëren waar ze dit kunnen doen. En dat ik doe door boundary crossing!

(Okay, ik beken. Ik ben in 1 hokje te plaatsen: Rotterdammert met liefde voor Feyenoord 😉)

Plaats een reactie